Zachwycanie klientów, imponowanie ludziom, z którymi pracujesz, i przyćmiewanie konkurencji nie jest wcale poza zasięgiem. Zachwycanie to nawyk, który każdy może opanować – zarówno w biznesie, jak i w życiu osobistym – a Shep Hyken zna sztuczki, jak uczynić go swoim nawykiem. W książce Zachwycaj albo znikaj odkryjesz sekrety Shepa, aby wyjść poza zwyczajność i stać się Zachwycającym.
„Świetna lektura dla pracowników, menedżerów, kadry kierowniczej, a nawet osób, które po prostu chcą poprawić swoje relacje”.
JEREMY WATKIN, dyrektor ds. jakości w First Call Resolution
„To nie jest kolejna książka biznesowa z modnymi hasłami i frazesami! Shep Hyken jest uznanym na całym świecie autorytetem w tej dziedzinie. Wykorzystuje mnóstwo ciekawych historii, aby przedstawić krytyczne punkty dotyczące konsekwentnego zapewniania najlepszych doświadczeń klientów! Nie przegap tego”.
DON HUTSON, „New York Times”, autor bestsellerów, mówca Hall of Fame i dyrektor generalny U.S. Learning
„Siedem nawyków Zachwycania to obowiązkowe elementy dla każdej firmy – lub każdego pracownika – która chce odnieść sukces i prosperować w dzisiejszej gospodarce skoncentrowanej na doświadczeniu”.
DENNIS SNOW, profesjonalny mówca i autor bestsellera Lekcje od myszy
| Oprawa: | miękka |
| Ilość stron: | 222 |
| Format (wymiary): | 14,5x20,5 cm |
| ISBN: | 978-83-66748-47-7 |
| Przekład (tłumacz): | Jerzy Cieśliński |
| Redakcja i korekta: | Joanna Zalewska |
| Opracowanie graficzne: | RED Paweł Brankiewicz |
| Skład i łamanie: | RED Paweł Brankiewicz |
| Tytuł oryginału: | Be amazing or go home |
Brak komentarzy od klienta w tym momencie.