Dziękuję za informację zwrotną

Stone Douglas & Heen Sheila

52,99 zł

Dodaj do przechowalni

Opis

Komunikaty zwrotne docierają do nas codziennie: od przyjaciół, rodziny, kolegów, klientów, szefów, nauczycieli, lekarzy i nieznajomych. Oceniają nas, udzielają coachingu i krytykują za wyniki, osobowość i wygląd.
Wiemy, że opinie są niezbędne w rozwoju zawodowym i w zdrowych relacjach, a mimo to boimy się ich, a nawet je odrzucamy. Dzieje się tak dlatego, że komunikaty zwrotne tkwią na pograniczu dwóch przeciwnych sobie ludzkich pragnień: chcemy się uczyć i rozwijać, a jednocześnie być akceptowani i szanowani takimi, jakimi jesteśmy obecnie. Dziękuję za informację zwrotną to pierwsza książka, która otwarcie próbuje łagodzić to napięcie. Wyjaśnia, dlaczego komunikaty zwrotne są tak istotne, a jednocześnie tak trudne, i oferuje prosty system i skuteczne narzędzia pomagające nam z wdziękiem radzić sobie z życiowymi wichrami przypadkowych komentarzy, z dorocznymi ewaluacjami i niepożądanymi radami.
Świat biznesu przeznacza co roku miliardy złotych i miliony godzin na szkolenia, jak udzielać komunikatów zwrotnych. Douglas Stone i Sheila Heen z Harvard Negotiation Project wyjaśniają, dlaczego wszystkie te pieniądze inwestowane są w szkolenie odbiorców zarówno w pracy, jak w osobistych relacjach. To odbiorcy bowiem interpretują to, co słyszą, i decydują, czy i jak się zmienić.
Stone i Heen, współautorzy międzynarodowego bestsellera pt. Difficult Coversations, poświęcili ostatnie piętnaście lat na współpracę z korporacjami, organizacjami non profit, instytucjami rządowymi i rodzinami, aby ustalić, co pomaga nam w nauce, a co nam przeszkadza. Odkryli, że choć przyjmowanie komunikatów zwrotnych może być niełatwe, to jednak można się tego nauczyć.
Z książki dowiesz się, jak ROZPOZNAĆ wyzwalacze, które blokują naukę, ZROZUMIEĆ kiepsko przekazany komunikat zwrotny, ODKRYĆ martwe punkty, by zrozumieć ukryty wpływ naszego zachowania na innych, USTALIĆ GRANICE w obliczu bezlitosnej i destrukcyjnej krytyki i ODZYSKAĆ właściwą perspektywę nawet w najtrudniejszych rozmowach.
Czy jesteś zaangażowany w organizację, zespół czy relację, Dziękuję za informację zwrotną pomoże ci w skutecznej nauce – nie tylko od troskliwego coacha lub ukochanego mentora, lecz od niemal każdego. Autorzy z humorem i klarownością łączą najnowsze odkrycia neochirurgii i psychologii z praktycznymi i trzeźwymi radami. Książka ma zadatki na stanie się klasykiem w świecie przywództwa, organizacyjnych zachowań i edukacji.

„Wyobraźmy sobie organizację, w której wszyscy dobrze przyjmują komunikaty zwrotne. Zbiorowy poziom lęku zostałby obniżony. Ludzie uczyliby się i rozwijali.  Mówisz, że to niemożliwe? Dzięki tej szalenie oryginalnej i skutecznej książce być może nie.”
Judy Rosenblum
była dyrektor ds. edukacji w Coca-Coli
oraz założycielka Duke Corporate Education

„Niezwykle oryginalny zbiór porad, w jaki sposób możemy zamienić komunikaty zwrotne na coś naprawdę pożytecznego”.
Chris Benko
wiceprezes globalnego zarządzania talentami w firmie Merck

„Jeśli chcesz kierować organizacją edukacyjną, to pierwszym zadaniem jest polepszenie jakości komunikatów zwrotnych. Niniejsza książka jest podstawowym przewodnikiem, jak tego dokonać”.
Amy C. Edmondson
profesor przywództwa i zarządzania
w Harvard Business School oraz autorka Teaming

Informacje techniczne

Oprawa: miękka
Ilość stron: 428
Format (wymiary): A5
ISBN: 978-83-63488-69-7
Przekład (tłumacz): Jan Muranty, Ryszard Zajączkowski
Redakcja i korekta: Joanna Zalewska
Opracowanie graficzne: RED Paweł Brankiewicz
Skład i łamanie: RED Paweł Brankiewicz
Tytuł oryginału: Thanks for the Feedback

Opinie

Brak komentarzy od klienta w tym momencie.

Napisz recenzję

Dziękuję za informację zwrotną

Dziękuję za informację zwrotną

Zajrzyj do książki - Dziękuję za informację zwrotną

Napisz recenzję

Zobacz inne